Fanta narancs 1,75 L
A leginkább a tizenévesek által kedvelt ital 189 országban kapható, több mint 70 különböző frissítő, valódi gyümölcsízben. A The Coca-Cola Company leányvállalatai gyakran az adott országban honos gyümölcsökből fejlesztik ki saját Fanta termékeiket.
A Fanta sztori
A Fanta a Coca-Cola után az első üdítőital volt, amelyet a The Coca-Cola Company forgalmazni kezdett. Néhány éves németországi gyártás után a nevet 1955-ben Nápolyban hívták újra életre. Az Egyesült Államokban 1960-ban dobták piacra. Azóta a márka 125 féle gyümölcsízre terjesztette ki nevét.
A Fanta maga a palackba zárt trópusok, a kergetőző buborékok és a játékosságra csábító ízek. A világ első számú narancsízű üdítőjét a magyar fogyasztók is mindig nagyra tartották. Fogyasztói kutatások alapján hamisítatlan The Coca-Cola Company-márkaként csupa pozitív tulajdonságot - játékosság, életöröm és sponteanitás - kapcsolnak hozzá. Kutatásaink alapján ezt gondolták róla a rendszeres, már-már rajongó fogyasztókon túl azok is, akik egyelőre csak reklámjaival találkoztak .
Bizonyíték erre az is, hogy tíz évvel azután, hogy közmondássá tették a "Haverok. Buli. Fanta." szlogent, máig mindennap százezrek frissítik magukat az ízeiben és csomagolásában folyamatosan megújuló üdítővel. A Fanta gyakorlatilag gyűjtőnév: egész sor ízt és számtalan, a magyar buborékos üdítőpiac talán leginnovatívabb csomagolástípusait vonultatja fel, hogy kedvében járjon a kíváncsi, testben vagy lélekben fiatal fogyasztóinak. Legújabban az ízek közül a Thaiföld ihlette Mangó ízt, a csomagolások terén pedig 2007 tavaszán a Fanta bogyót, a narancsalakú kiszerelést mutatta be.
Mi van a palackban?
A Fanta maga a palackba zárt trópusok, a kergetőző buborékok és a játékosságra csábító ízek. A világ első számú narancsízű üdítőjét a magyar fogyasztók is mindig nagyra tartották. Fogyasztói kutatások alapján hamisítatlan The Coca-Cola Company-márkaként csupa pozitív tulajdonságot - játékosság, életöröm és sponteanitás - kapcsolnak hozzá. Kutatásaink alapján ezt gondolták róla a rendszeres, már-már rajongó fogyasztókon túl azok is, akik egyelőre csak reklámjaival találkoztak .
Bizonyíték erre az is, hogy tíz évvel azután, hogy közmondássá tették a "Haverok. Buli. Fanta." szlogent, máig mindennap százezrek frissítik magukat az ízeiben és csomagolásában folyamatosan megújuló üdítővel. A Fanta gyakorlatilag gyűjtőnév: egész sor ízt és számtalan, a magyar buborékos üdítőpiac talán leginnovatívabb csomagolástípusait vonultatja fel, hogy kedvében járjon a kíváncsi, testben vagy lélekben fiatal fogyasztóinak. Legújabban az ízek közül a Thaiföld ihlette Mangó ízt, a csomagolások terén pedig 2007 tavaszán a Fanta bogyót, a narancsalakú kiszerelést mutatta be.
Mi van a palackban?
A leginkább a tizenévesek által kedvelt ital 189 országban kapható, több mint 70 különböző frissítő, valódi gyümölcsízben. A The Coca-Cola Company leányvállalatai gyakran az adott országban honos gyümölcsökből fejlesztik ki saját Fanta termékeiket.
Magyarországon a klasszikus narancs mellett citrom, vadmálna, illetve most különleges, limitált szériában mangó ízesítéssel élvezhetjük a Fanta frissítő zamatát.
A márka hazai bevezetése, 1998 óta megismerhettük a Fanta exotic (2000), lime (2002), a frissítő bodza ízű, különleges kék palackban forgalmazott Fanta Sokk! (2003), a szüret hangulatát egész évre kiterjesztő Fanta Kéxőlő (2004), majd a Ssszőlő és a Jégcitrom (2006) változatokat is.
Magyarországon a klasszikus narancs mellett citrom, vadmálna, illetve most különleges, limitált szériában mangó ízesítéssel élvezhetjük a Fanta frissítő zamatát.
A márka hazai bevezetése, 1998 óta megismerhettük a Fanta exotic (2000), lime (2002), a frissítő bodza ízű, különleges kék palackban forgalmazott Fanta Sokk! (2003), a szüret hangulatát egész évre kiterjesztő Fanta Kéxőlő (2004), majd a Ssszőlő és a Jégcitrom (2006) változatokat is.